GSP "Novi Sad" poseduje opremu koja bi omogućila građanima da kupuju vremenski oročene karte, ali da bi se to primenilo, potrebno je promeniti tarifni sistem.
A šta ke sa nama što smo van teritorije Novog Sada a voze nas autobisi GSP-a, nas niko ne spominje a karte su poskupele. Spomenuo je već neko dnevnu kartu za Temerin. Tako je i za rakovac sa 380 na 510. Šta je i sa peronskom kartom? GSP je vlasnik autobuske stanice i naplačuje peronsku uslugu za vožnju njihovim autobusom
Koliko sam čuo, svojedobno je i u Subotici bio takav sistem koji su kod nas uveli, jedva su ih se rešili i prešli na mnogo bolji. Neko se kanda prilično učipio kad se ovakav katastrofalni način naplate uveli u NS. Nešto mi miriše da kad su odlučivali, posao dobija onaj ko da veću proviziju onom ko odlučuje.
Ovo je prevara. Dnevna karta je u Gras-u, pre poskupljenja je bila 350din.a sad je 500din.,ne može se platiti e-novčanikom, zašto? Neka se Temerin izjednači sa Beogra- dom.
dinara mesečna 24 sata dnevno 30 dana u mesecu radijus od 50 kilometra neograničen broj vožnji.Ubaciš kredit na kiosku u telefonu i kupiš je i čuvaš sms da si platio to je sve.
Izgleda da Novi Sad postaje neki novi Amsterdam ili neki novi Stokholm po cenama prevoza a sam prevoz na nivou Džibutija ili Kazahstana.
Plaćanje SMSom bi bilo bolje, brže i jednostavnije.
Kao i kad se plati parking, i ovo bi se zadužilo na račun mobilnog telefona kao dodatak na cenu paketa.
"kako bi se rešilo plaćanje karte sms porukom sa mobilnim provajderima?"
Kao sto je reseno i sa placanjem parkinga, koji pored toga sto je ogranicen vremenom, ogranicen je i zonski.
U sustini ako si postpejd (kao ja) uveca ti se racun za iznos karte.
Zašto jeftiniji i jednostavnije kad može komplikovanije i skuplje. Npr svi imamo stare Nokije npr i možemo poslati sms, ne treba nam ni smart telefon ali u ovom slučaju genijalci SNS (negativna selekcija mozgova) je odlučia komplikovano uz naplatu elektronskog novčanika od 500 dina. Nemam reči. U zemlji gde je ANA BRNABIĆ izabrana da osam godina bude preijer!!! ŠTa reći šta da misle mladi. BEŽE.
"ali ne objašnjavaju zašto nije predloženo donošenje potrebnih odluka kako bi se uvele vremenske karte"
Iz jednostavnog razoga: zarada. Za nas obične smrtnike vremenska karta bi bila spas naročito ako trebaš da presedaš barem jednom. Ali to isto znači da ćeš platiti jedan put, recimo 65 dinara za sve. U našem slučaju lepo platiš 65 dinara kolikogod puta treba i JGSP je srećan.
Bilo bi najjednostavnije da može da se plati i SMS-om kao i parking. 1.zona, 2.zona... 1 sat, 2 sata... i ćao.
Kakve aplikacije, čitači kartica, kartice, čekiraj na izlazu... radi, ne radi aparat...
Citat: "Povoljnost ovakvog sistema vidi se na primeru Beograda, gde vremenska karta od 90 minuta košta 50 dinara i može da se plati jednom SMS porukom. Ovo bi značilo da bi Novosađani mogli da se voze više puta autobusom gradskog prevoza, bez da svaki put prilikom ulaska u vozilo plaćaju kartu."
Novi Sad je podeljen na zone. Novi Sad nije Beograd i to neće nikada biti, mada se odavno vrši beogradizacija Novog Sada (može eventualno da bude Glavni grad) :)
Drugo, kako bi se rešilo plaćanje karte sms porukom sa mobilnim provajderima? Evo, na primer, imam tarifni paket na dve godine koji uključuje besplatne razgovore za sve mreže, određeni broj GB za internet i besplatne poruke, zajedno sa kućnim interentom plaćam 4200 dinara mesečno. Da li će to onda značiti da za svaki put kad odem na posao i vratim se busom, ili odem u grad zbog nabavke ili bilo čega drugog zadužujem post paid račun za cenu sms-a 50 dinara?
U Beogradu je prevoz precutno besplatan. Kad naidje kontrola saceka da posaljete poruku. Ako ne naidje, vozite se besplatno. To znaci da cela Srbija placa ogroman beogradski sistem javnog prevoza. Ako je u BG besplatno, sto ne bi bilo tako i u ostalim gradovima?
Vremenske karte su mnogo prakticnije, recimo sat ipo vremena voznje bilo kojom gradskom linijom cena 100 dinara. Dnevna karta 250 dinara, nedeljna 1250 dinara, mesecna 3000 dinara. Mnogo je bolje to spovesti putem neke aplikacije, preko koje se mogu elektronski kupiti vremenske karte, ovo sto sad imamo je zastareo sistem.
Pa tako je i sa zakonima i svime ostalim. Postoje, ali se ne koriste. Zasto? Pa zato sto niko pojma nema ni kako se koristi ili primenjuje. Navikli na bonove i redove, treba leciti taj kolektivni PTSP. Ratuju bre ljudi u glavudzama, zombirane prsotine.
Zato sto im se ovakav sistem vise isplati, umesto jedne karte naplatice dve, tri ili vise, zavisno koliko presedate. Stalno se pominje Beograd, tamo su se za svaki slucaj osigurali zbog moguce pobede opozicije, ovde te bojazni nema.
A mogli su lepo da kopiraju funkcionisanje parking naplate i da se u zavisnosti od zone u kojoj se vozis posalje poruka na odredjeni broj. Po vremenu slanja se vidi da li je to uradjeno pre nekoliko minuta ili nekoliko sati, za slucaj da neko hoce da se svercuje sa starom kartom.
Ne, ne, ne, to je previse jednostavno, par klikova i posaljes SMS, daj nesto jos komplikovanije od ovog sad sistema, po mogucnosti da na odredjenim stanicama mora vozac licno da validira a na drugima kontrolor i svaku novu voznju da se naizmenicno menjaju i stanice i ko ce gde sta da radi, a putnici da dopunjavaju karte po sistemu par-nepar i da svaki put resavaju najkomplikovaniji moguci kepca.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski GSP ima opremu za vremenske karte, ali je ne koristi
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•09.02.2024.
•09:54 > 09:54
Komentari 23
Biba
Lala
Temerinkinja
Separatista
Nisam Čvarkov
Izgleda da Novi Sad postaje neki novi Amsterdam ili neki novi Stokholm po cenama prevoza a sam prevoz na nivou Džibutija ili Kazahstana.
Mada to narod Novoga Sada i voli.
Uživa u tome.
pajo patak
?
Dejan
Kao i kad se plati parking, i ovo bi se zadužilo na račun mobilnog telefona kao dodatak na cenu paketa.
@Hm...
Kao sto je reseno i sa placanjem parkinga, koji pored toga sto je ogranicen vremenom, ogranicen je i zonski.
U sustini ako si postpejd (kao ja) uveca ti se racun za iznos karte.
CItalac
Starosadski duh
Iz jednostavnog razoga: zarada. Za nas obične smrtnike vremenska karta bi bila spas naročito ako trebaš da presedaš barem jednom. Ali to isto znači da ćeš platiti jedan put, recimo 65 dinara za sve. U našem slučaju lepo platiš 65 dinara kolikogod puta treba i JGSP je srećan.
- J -
Kakve aplikacije, čitači kartica, kartice, čekiraj na izlazu... radi, ne radi aparat...
Hm...
Novi Sad je podeljen na zone. Novi Sad nije Beograd i to neće nikada biti, mada se odavno vrši beogradizacija Novog Sada (može eventualno da bude Glavni grad) :)
Drugo, kako bi se rešilo plaćanje karte sms porukom sa mobilnim provajderima? Evo, na primer, imam tarifni paket na dve godine koji uključuje besplatne razgovore za sve mreže, određeni broj GB za internet i besplatne poruke, zajedno sa kućnim interentom plaćam 4200 dinara mesečno. Da li će to onda značiti da za svaki put kad odem na posao i vratim se busom, ili odem u grad zbog nabavke ili bilo čega drugog zadužujem post paid račun za cenu sms-a 50 dinara?
MaxPower
Sale NS
Koponen
Duško
Siniša
Objektivan
Podbarka
/
tema je jeftinija karta a ne nacin placanja
Nwanko Kanu
Pop Milo Jovovic
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H